Saturday, August 30, 2008

فراخوان برای شمارش آمارسازی های دروغین دولت احمدی نژاد ..

آمارسازی های دولت احمدی نژاد بالاترین حد آمارسازی از ابتدای انقلاب رسیده لازم نیست از ابتدای شروع کار دولتش شمارش کنیم همین سال گذشته کافی است. چون دیگر دروغ های آماری روزانه شده و این روند برخلاف حقایق موجود است که ایران تحریم اقتصادی است .. که استانداردهای زندگی در حال سقوط هستند ... که بودجه کشور ضعیف ترین روش ممکن نوشته شده .. که کسری بودجه داریم... که برنامه ریزی ضعیف است یا اصلا نداریم
پیشنهادهای من از این قرارند:
تعداد ۶ هزار سانتریفیوژ .. نه ۵ هزار ... شاید هم ۳ هزار نصب شده
-افزایش تولید برق ۱۲۶۰۰ مگاوات ... نه ۱۲۴۵۳مگاوات .. شاید۱۱۳۰۰
-کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی برخلاف بدتر شدن استاندارد ایمنی اتومبیل ها و ترافیک و افزایش تعداد اتومبیل ها در کشور!
-بالاترین آمار اسامی برای نوزادان اسامی اسلامی هستند۵-میزان تولید نفت به بالاترین حد خود از ابتدای انقلاب رسید.

Labels:

Thursday, August 28, 2008

کاهش تلفات حوادث رانندگی در ایران ! ادامه آمارسازی

به نقل از وزارت بهداشت

در سال گذشته نزدیک به 23 هزار نفر در حوادث رانندگی جان باخته اند
وزارت بهداشت ایران گزارش داده که تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سال گذشته نسبت به سال 1385، نزدیک به 4800 نفر کمتر شده است.
بر اساس آمار وزارت بهداشت، تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سالهای 1384 به 27 هزار و 764 نفر رسیده بود که در سال 1385 روند صعودی کشته ها متوقف شد.
باور کردن این خبر به نقل از وزارت بهداشت مشکل است. چون با بقیه شواهد موجود متناقض است . یعنی فقط افزودن واحدهای اورژانس کافی است ؟ در آمار وزارت بهداشت تهران دارای بالاترین تلفات بوده ..با ترافیک تهران اورژانس هیچوقت به موقع به حادثه نمی رسد..که بتواند در کاهش آمار تاثیر محسوس داشته باشد. استاندارد رانندگی و جاده های ایران و فرهنگ رانندگی در مدت کوتاه نمی تواند تغییر زیادی کرده باشد. وقتی نیروی انتظامی تهدید می کند که اتومبیل های فاقد استاندارد لازم برای حفظ جان مسافران را افشا کند چگونه می توان انتظار داشت که آمار تلفات پایین آمده باشد. دروغ که هناق نیست که از گلویشان پایین نرود.

Labels:

احمدی نژاد پیشنهاد پول مشترک سازمان شانگهای می دهد

احمدی نژاد پیشنهاد پول مشترک سازمان شانگهای می دهد
ایران به عنوان عضو ناظر در این نشست حضور دارد ولی دلقک ما زود پیژامه پوشید و حرفهای بزرگ تر از دهانش زده برایش بس نیست بلایی که سرایران درآورده... دیوانه باورش شده که مدیریت جهانی می تواند بکند। حکایت کسی که توی ده راهش نمی دادند سراغ کدخدا را می گرفت. ایران هنوز به عنوان عضو پذیرفته نشده پیشنهاد پول و بانک مشترک !!! آخه الاغ تو فعلا هنوز عضو دایم نشدی که .. پیشنهادهای بزرگ دادن ادامه همان فاحشگی سیاسی احمدی نژاد در جلب توجه و تیتر درست کردن است. دلقک سیاسی جهان می خواهد همان تری که به اقتصاد ایران زده به اقتصاد سازمان شانگهای بزند... خودش را برای مدیریت جهانی آماده می کند
این سازمان هدف های خود را همکاری های امنیتی در آسیای میانه از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم، جنبش های جدایی طلبانه و افراط گرایی مذهبی اعلام کرده است. احمدی نژاد جرثومه افراط گرایی مذهبی و تروریسم است. در بنیاد مترادف است با مفاهیمی که سازمان شانگهای می خواهد با آن مبارزه کند...علت وجودی بروز جدایی طلبی های جدید در بلوچستان ایران است ... جایی که هرگز بوی جدایی طلبی از آن شنیده نشده بود. تناقض حضور احمدی نژاد و بالاتر از آن تبدیل کردن این سازمان به صحنه سیرک برای لودگی و گنده گویی های احمدی نژاد یا اعتبار سازمان را زیر سوال می برد یا اینکه دور بعد ایران دیگر به عنوان عضو ناظر هم دعوت نخواهد شد. دنیا رییس جمهوری به لودگی و حماقت احمدی نژاد نخواهد دید.

Labels:

Wednesday, August 27, 2008

مشاهده ی هاله نور در مسکو

روسیه می گوید از وارد شدن به جنگ سرد با غرب هراسی ندارد و این غرب است که به روسیه احتیاج دارد. غافل از اینکه اقتصاد روسیه این بار با اقتصاد غرب در هم آمیخته است و با خروج سرمایه های غربی و حس عدم امنیت اقتصادی باعث خروج سرمایه های روسی هم خواهد شد .روسیه اشتباه قبلی را تکرار می کند که بدون تعامل با شرکای غربی نمی تواندبه مسیر خود به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان ادامه دهد. رییس جمهور روسیه هم احتمالا تنش به احمدی نژاد خورده و به بیماری خود مرکز بینی دچار شده ... علاقه اش به مناطق بحرانی جهان هم از نوع علاقه ای است که احمدی نژادیسم به بحران سازی دارد. احمق ها به هم خوراک می دهند .. حال باید دید که هاله نورانی هم اطرافش مشاهده کرده یانه.... احتمالا لنین قرار است ظهور کند و روسیه را سرور ملل دنیا کند. حرفهای هییت حاکمه مستبد روسی عجیب شباهتی به چرندیات دولت احمدی نژاد دارد.

Labels:

Tuesday, August 19, 2008

آیا کودکان چینی شکنجه می شوند تا چین به قهرمانی دست یابد؟

چین برای اولین بار قهرمان المپیک می شود و در این میان حسادت و فرصت طلبی ملل مختلف را بر می انگیزد .. تحلیل های مغرضانه از تلویزیون برای یک شنونده غیر مطلع منطقی به نظر می رسند در حالیکه وفقط توجیه شکست برای قهرمانان قبلی المپیک نظیر آمریکا و شکست خوردگان مضاعف دیروز و امروز نظیر ایران این نوع تحلیل های غربی ها بخاطر ناتوانی مهار کردن چین در همه زمینه هاست . اولین مدال المپیکی چینی ها ۳۵ سال پیش بدست آمد. حال این چین است که پیشتاز قهرمانی المپیک است و غربی های خصو صا امریکایی ها می خواهند ارزش این سخت کوشی چینی ها را با واٰژگون نمایی های خود پایین بیاورند. سخن من اصلا همراهی با بهانه جویی های جمهوری اسلامی در شکستهای پی در پی شان نیست. بلکه بیانگر تلاش چینی ها و نهایت پختگی این تمدن ۶ هزار ساله است که در عرض مدت کوتاهی که از خواب غفلت بیدارشده توانایی های خود را به رخ می کشد. در این میان آنها که نمی توانند مهارشان کنند به تهمت و افترا روی می آوردند و آنهاکه سال به سال شکستهایشان را افزون تر می کنند سعی می کنند خود را در دستاورد چینی ها شریک بدانند. ( خوب است که چینی ها مسلمان نیستند.) سیستم آموزش ورزشی چین بسیار فشرده است و کسی آنها را مجبور به ورود به چنین سیستمی نمی کند این والدین هستند که کودکانشان را وارد این سیستم می کنند و دولت چین آنها را شکنجه نمی کند بلکه تغذیه و آموزش این کودکان را بعهده می گیرد و تمرین ورزشی آنان از ۴ ساعت در روز تجاوز نمی کند. در جواب به غربی های بهانه جو باید برای سیستم ورزش آنها نیز اشکالاتی را برشمرد.. غافل هستید که چندین هزار خانواده در کانادا برای این که فرزندشان در لیگ حرفه ای هاکی وارد شوند خواب و خوراک خود و کودکان خود را فدا می کنند و فقط تعداد قلیلی ممکن است به لیگ حرفه ای راه یابند. و چه بسا خانواده هایی که برای این هدف از هم می پاشند و یا هزاران دلار زیر بار قرض می روند.و یا بچه های که فرصت بازی های بچه گانه ندارند. و آخرین موضوعی که این گونه تحلیل های مغرضانه به عمد نادیده می گیرند نسبت تعدادی جمعیت به ورزشکاران و به تناسب تلاش بیشتر و رقابت تنگاتنگی که یک ورزشکار چینی با آن مواجه هست. چین بیشتر از یک میلیاردو سیصد میلیون جمعیت دارد و طبیعی است که انتخاب شدن در تیم ملی آن بسیار مشکل تر است از کشور سی میلیونی نظیر کانادا و یا ۳۰۰ میلیونی نظیر آمریکا

Labels:

Friday, August 15, 2008

آغاز دوران جدید جنگ سرد شانس دیگری که احمدی نژاد به امام زمان نسبت خواهد داد

دوران جدید جنگ سرد بین غرب و شرق چندی است که آغاز شده است. جنگ عراق فرصت خوبی برای روسیه است که نفوذ از دست رفته خود را با بازی شطرنجی جدیدی باز یابد. بحران گرجستان ... امضای استقرار دفاع موشکی در لهستان و هدف رفتن موشکهای روسی به سوی لهستان همه حرکتهایی از یک آرایش دفاعی متراکم متقابل هستند. در این میان ایران نیز دوباره در این آرایش دفاعی دارای اهمیت خواهد شد..و فرصت طلبانی نظیر احمدی نژاد این شانس را به حساب امام زمان خواهند گذاشت... حتی امامی کاشانی اخیرا برای بحران هسته به شوروی ? ?متوصل شده ..
اگر در انتخابات امریکا مک کین به پیروزی برسد نان بنیاد گرایان افراطی نظیر احمدی نژاد و افرادی نظیر او در روغن خواهد بود ... چراکه مک کین جنگ طلب برای روسیه شاخ و شونه کشیده است و جنگ طلبان اسلامی به عنوان اقمار جدید منطقه نفوذ و حمایت روسیه درآمده و جامعه جهانی دیگر از یکدستی برای ماجراجوییهای آنان برخوردار نخواهد بود. احمدی نژادیسم نهادینه خواهد شد ... و دوران سرکوب جدیدی را شاهد خواهیم بود. .. نمونه عینی چنین سیستمی در اوج خود به کشوری شبیه کره شمالی تبدیل خواهد شد. که قطعی برق چند ساعته کنونی کشور از کوچکترین دغدغه های مردم خواهد بود.... امیدوارم که این گونه اتفاق نیفتد همیشه وقتی فکر می کنیم مگر از این بدتر هم خواهد شد. شرایط به گونه ای رقم می خورد که باز هم به قعر سقوط می کنیم... و همه این ها از نظر احمدی نژادیسم از صدقه سر امام زمان است.

Labels:

چُسنالژیک


    TEST

Previous Posts

چُسنالژیکtest


View My Stats